Kaunas "Best Western"
1 diena
2024-12-13

Disc asmenybių tipologijos mokymai – Kaunas – Gruodis

Atvirieji mokymai

189,00  +PVM

Iki mokymų liko:

Dien.
Val.
Min.
Sek.

DISC mokymai padeda jeigu:

Įtampa, trintis, konfliktai komandoje

Ar atrodo, kad nesutarimai tampa kasdienybe ir trukdo visiems dirbti efektyviai?

Prarandate klientus

Ar prarandate klientus, nes jūsų pardavimų komanda nesupranta, ko iš tikrųjų reikia jūsų pirkėjams ir kaip su jais komunikuoti?

Krenta pardavimai

Pardavėjai nesugeba prisitaikyti prie skirtingų klientų asmenybių tipų, todėl nesudaro emocinio ryšio ir nepatenkina klientų poreikių taip, kad jie jaustųsi suprasti ir vertinami.

Demotyvuota komanda

Ar kasdien susiduriate su darbuotojų motyvacijos stoka ir įsitraukimu?

Netinkama vodovų komunikacija

Ar jūsų vadovai stengiasi, bet nesugeba efektyviai komunikuoti ir valdyti skirtingų žmonių taip, kad visi dirbtų maksimaliai efektyviai?

Stringa projektai

Ar jūsų komandos bendradarbiavimas silpnas, nes žmonės tiesiog nesupranta vieni kitų? Ar projekto eiga stringa, nes jūsų žmonės negeba efektyviai dirbti kartu?

Dažna darbuotojų kaita

Ar jūsų darbuotojai nuolat išeina, nes nesijaučia vertinami ar suprasti? Ar darbuotojų kaita tapo didžiule problema, kuri stabdo jūsų įmonės augimą?

Sprendimų priėmimas tampa košmaru

Ar jūsų komanda įstringa ginčuose ir negali greitai priimti svarbių sprendimų?

Žemi klientų aptarnavimo rodikliai

Ar klientai lieka nepatenkinti, nes jūsų darbuotojai tiesiog negali prisitaikyti prie jų poreikių?

Mokymų nauda

Efektyvesnė Komunikacija

Padidėja susitarimų konversija

Efektyvesnis bendradarbiavimas

Po DISC mokymų jūs:

Atpažinsite asmenybių tipus

Gebėsite greitai atpažinti skirtingus asmenybių tipus vos per kelias minutes.

Perprasite mąstymo modelius

Įgysite gebėjimą suprasti, kas skatina kiekvieno žmogaus veiksmus ir kaip jie mąsto.

Mokėsite prisitaikyti prie bet kokio bendravimo stiliaus

Gebėsite sklandžiai bendrauti su bet kuo, kad pasiektumėte greitus ir tvarius susitarimus.

Kursite stiprų emocinį ryšį

Tapsite nepakeičiami klientams, nes mokėsite sukurti gilų ir stiprų emocinį ryšį.

Valdysite net sunkiausius konfliktus

Nesutarimai taps praeitimi, nes mokėsite juos spręsti be įtampos ir ilgo streso.

Kelsite komandos motyvaciją į aukštesnį lygį

Įkvėpsite savo komandą dirbti su entuziazmu ir energija, kuri skatins jų produktyvumą.

Paversite klientų aptarnavimą nepriekaištingu

Sukursite aptarnavimo patirtį, kurioje kiekvienas klientas jausis išgirstas ir suprastas.

Priimsite sprendimus be streso

Sprendimų priėmimas taps greitesnis ir sklandesnis, be nuolatinio ginčų ar neaiškumų.

Vadovausite su pasitikėjimu ir efektyvumu

Vadovausite taip, kad kiekvienas komandos narys jaustųsi vertinamas ir maksimaliai efektyvus.

Sukursite stiprią, vieningą komandą

Subursite kolektyvą, kuris dirbs kaip vieninga jėga siekiant bendrų tikslų ir augimo.

Mokymai skirti

Komandoms

Administracijai

Pardavėjams

Mokymų programa:

DISC pagrindai

DISC asmenybių tipologijos metodas ir pagrindai; iš kur atsiranda mūsų elgesio stilius; kodėl mes esame tokie kokie esam;

1

Asmenybių tipų žemėlapis

Pagrindiniai asmenybių elgsenos tipų žemėlapiai.

2

4 asmenybės tipai

Vertybės, požiūris, būdingos elgsenos, stipriosios ir silpnosios savybės.

3

Savęs pažinimas

 Mano asmeninis elgesio stilius. Individualus DISC profilis ir pristatymas. Asmeninio komforto zona ir didinimo galimybės. Asmeninės elgsenos privalumai ir trūkumai (rekomenduojama atlikti pilną testą iki ar mokymų metu);

4

Vienos minutės metodika

„Vienos minutės“ kliento tipo atpažinimo metodika.

5

Susitarimo pasiekimas

Kaip pasiekti susitarimą su kiekvienu elgsenos tipu: žingsniai, poreikiai ir susitarimo motyvai;

6

Prisitaikymas ir valdymas

Prisitaikymas prie kliento elgesio stiliaus ir pokalbio valdymas

7

DISC taikymas praktikoje

DISC metodo taikymas bendravime, klientų aptarnavime, pardavimuose ir derybose;

8

Praktinių įgūdžių formavimas

Teorijos taikymas ir įgūdžių formavimas praktinių užduočių ir namų darbų metu;

9

Papildomas DISC testas (75€/asm)

Papildoma rekomenduojama paslauga – pilnas DISC testas ir asmeninio tipo ataskaita už 75 € asmeniui.

10

Atraskite slaptą pardavimų ir darnios komandos ginklą: DISC asmenybių tipologiją

Ar esate kada nors susimąstę, kodėl su kai kuriais klientais viskas vyksta lyg sviestu patepta, o su kitais jaučiatės lyg stumdami akmenį į kalną? Kodėl su vienais iš karto randate bendrą kalbą, o kiti – tarsi kalbėtų kita kalba? Štai kur paslaptis – tai ne sėkmė, o gilus asmenybių tipologijos supratimas.

Įsivaizduokite, kaip keistųsi jūsų pardavimų rezultatai, jei galėtumėte atpažinti kiekvieno kliento ar partnerio asmenybės tipą vos per vieną minutę. Įsivaizduokite, jei žinotumėte, kaip prisitaikyti prie jų elgesio stiliaus, kalbėti jų kalba ir pasiekti susitarimus lengviau bei greičiau nei bet kada anksčiau.

Ką Jūs Išmoksite Šiuose Mokymuose:

  • Greitai ir efektyviai atpažinti skirtingus asmenybių tipus.
  • Suprasti jų mąstymo modelius ir giluminius poreikius.
  • Kalbėti jų kalba ir greičiau pasiekti susitarimus.

Šios žinios neįkainojamos ne tik bendraujant su klientais, bet ir komandos bendradarbiavime, asmeniniuose santykiuose bei partnerystėse. Supraskite, kodėl žmonės elgiasi tam tikru būdu ir kaip su kiekvienu iš jų rasti bendrą kalbą.


Kam Tai Skirta?

  • Pardavimų profesionalams, siekiantiems padidinti pardavimų efektyvumą.
  • Komandos lyderiams, norintiems motyvuoti ir sutelkti kolektyvą.
  • Visiems, norintiems geriau suprasti žmones ir stiprinti tarpusavio ryšius.

Jeigu esate pasiruošę pagerinti savo bendravimo įgūdžius ir pasiekti naujų rezultatų, ši mokymų kelionė skirta būtent jums. Registruokitės jau dabar ir susitikime mokymuose, kur sužinosite, kaip paversti sudėtingus susitarimus paprastais ir efektyviais!

Kas yra DISC?

DISC metodika – tai psichologinis asmenybės vertinimo modelis, skirtas suprasti skirtingus žmonių elgesio tipus. Šis metodas remiasi keturiomis pagrindinėmis elgsenos kategorijomis: Dominavimu (D – Dominance), Įtaka (I – Influence), Pastovumu (S – Steadiness) ir Sąžiningumu (C – Conscientiousness).

DISC modelis padeda žmonėms atpažinti savo ir kitų elgesio stilius, geriau suprasti, kaip jie mąsto, reaguoja į situacijas, sprendžia problemas ir bendrauja su aplinkiniais.

Metodika dažnai naudojama darbo aplinkoje, siekiant pagerinti komunikaciją, sumažinti konfliktus, padidinti pardavimus, motyvuoti komandas ir sukurti efektyvią bendradarbiavimo kultūrą.

DISC metodika ne tik padeda identifikuoti asmenybių tipus, bet ir suteikia įrankius prisitaikyti prie įvairių žmonių, kad bendraujant būtų pasiekti geriausi rezultatai.

Daugelis žinomų pasaulinių kompanijų naudoja DISC metodiką, siekdamos pagerinti komunikaciją, komandinį darbą ir lyderystės įgūdžius. Štai keletas jų:

1. Microsoft: Naudoja DISC metodiką, kad padėtų vadovams geriau suprasti ir vadovauti komandoms, taip pat pagerinti tarpasmeninę komunikaciją

2. Coca-Cola: Naudoja DISC savo vidinės kokybės gerinimo procesuose, ypatingą dėmesį skirdama komunikacijos tobulinimui tarp komandų.

3. American Express: Taiko DISC metodiką, siekdama pagerinti klientų aptarnavimą ir pardavimų efektyvumą, geriau suprasdama klientų elgesio modelius

4. Google Cloud: Naudoja DISC metodiką komandos plėtrai ir darbuotojų komunikacijos bei bendradarbiavimo gerinimui visame pasaulyje

5. Boeing: Naudoja DISC metodiką, siekdama tobulinti komandinį darbą ir vadovavimo įgūdžius.

DISC metodika yra plačiai naudojama įvairiose pramonės šakose dėl savo universalumo ir gebėjimo pagerinti tiek asmeninę, tiek organizacinę komunikaciją.

Apie lektorių

Mindaugas Jasiūnas

Konsultantas, lektorius, pardavimų ir derybų treneris, ICC koučingo specialistas, sertifikuotas DISC lektorius, verslo praktikas. 20 metų sėkminga pardavimų patirtis tarptautinėse organizacijose (“Lindstrom“, „Goodyear Dunlop Nordic”).
 

10 metų vadovavimo ir pardavimų vystymo patirtis

Lietuvoje, Pabaltijyje ir Skandinavijoje; „Goodyear Dunlop Nordic”.

Vasaros stovyklos „Tėvo ir Sūnaus ryšys” iniciatorius ir vedėjas.  www.vasarostovykla.lt

27 +

Metų patirtis pardavimuose

700 +

Mokymų valandų

100 +

Koučingo valandų

8 +

Metų lektoriavimo patirtis

8 metai mokymo vedimo, mokymų kūrimo ir įgyvendinimo srityje

Vidinis treneris, atsakingas už 14 pardavimo komandų (Švedija, Danija, Norvegija, Suomija, Lietuva, Latvija, Estija) ir už 60 pardavėjų ugdymą, vertinimą, sertifikavimą, kompetencijų kūrimą, mokymus, CRM, premijavimo sistemą; „Goodyear Dunlop Nordic”;

Pardavimų ir derybų lektorius, konsultantas „TMD Partners“, „Triple O Consulting“;

Pardavimų, derybų, DISC asmenybės tipologijos lektorius, pardavimų valdymo ir vystymo konsultantas „Mindaugo Jasiūno mokymai“, „Sandler Training“pardavimo mokymų lektorius ir atstovas Rytų ir Šiaurės Europoje.

Mokymų dalyvių grįžtamojo ryšio vertinimas 4,9 balo ( 5 balų vertinimo sistema).

Mokymų dalyvių grįžtamojo ryšio vertinimas – 5 balai (Facebook, LinkedIn atsiliepimai)

Klientai

Atsiliepimai

Mantas Strolia

Sporto ir asmeninio efektyvumo treneris.

Eva Dovgialo Janovic

Verslo vystymo vadovė įmonėje „ELDES”

Palikti užklausą

Sąskaitas faktūras išrašome, palikite
rekvizitus žemiau

Prenumerata sėkminga