
Kodėl su kai kuriais klientais greitai randate bendrą kalbą, o su kitais nuolat susiduriate su prieštaravimais ir nepasitikėjimu?
Sėkmės raktas slypi ne tik pardavimo technikose, bet ir giliame pardavimų proceso supratime.
Dalyviai supras, ko iš jų tikisi organizacija, aiškiau atskirs vadovo atsakomybę.
Sužinos savo vadovavimo stilių, supras, kada jis veiksmingas, kada gali trukdyti, ir išmoks taikyti skirtingus stilius pagal situaciją.
Išmoks atpažinti rizikas ir lavins svarbiausias vadovo kompetencijas.
Įgis aiškios komunikacijos įgūdžių: kaip formuluoti žinutes, įkvėpti komandą ir išvengti konfliktų dėl neaiškumo.
Supras, kaip deleguodami užduotis gali mažinti krūvį, didinti komandos savarankiškumą ir užtikrinti rezultatą.
Išmoks spręsti konfliktus ir pasirinkti tinkamiausią konfliktų valdymo stilių.
Pasibaigus mokymams, turės aiškų asmeninį veiksmų planą.
Pradedantiems vadovo kelią organizacijoje arba besiruošiantiems naujoms karjeros galimybėms.
Suprasite kiekvieno pardavimo proceso etapo svarbą ir kaip jį efektyviai atlikti.
Sužinosite, kaip kurti ilgalaikį ir patikimą santykį su potencialiais klientais.
Išmoksite atpažinti ir įveikti dažniausiai pasitaikančius klientų prieštaravimus.
Išmoksite parduoti produktus remiantis jų verte, o ne mažinant kainą.
Gebėsite sistemingai valdyti pardavimų veiksmus ir didinti jų efektyvumą.
Išmoksite užbaigti pardavimus taip, kad klientai pasirašytų susitarimus greičiau.
Efektyviai derėsitės dėl sąlygų, kurios palankios tiek jums, tiek jūsų klientui.
Aiškiai ir įtikinamai pristatysite savo produkto vertę klientui, kad jie pasirinktų jus.
Išmoksite klausytis klientų poreikių ir pasiūlyti jiems tinkamiausius sprendimus.
Gebėsite naudoti SPIN techniką efektyviai analizuoti kliento poreikius ir problemas.
Dalyviai pristato save, pasidalina lūkesčiais. Aptariama, kas jų akimis yra „geras vadovas“. Pateikiamos įžvalgos apie šiuolaikinės lyderystės sampratą.
Kokias funkcijas atlieka vadovas: planavimas, tikslų formulavimas, koordinavimas, motyvavimas, rezultatų kontrolė. Aptariamas skirtumas tarp vadovo ir specialisto darbo.
Kada reikalingas autoritetiškas, o kada įgalinantis stilius? Aptariamas lankstumo poreikis, dalyviai supažindinami su vadovavimo stiliaus modeliais.
Tipinės klaidos pirmuose vadovavimo mėnesiuose ( per didelis artumas, perdegimas, kontrolės perteklius). Reikalingos kompetencijos: emocinis intelektas, strateginis mąstymas, sprendimų priėmimas.
Aiškumo svarba, grįžtamasis ryšys, aktyvus klausymasis, kūno kalba. Įtaigi kalba komandai.
Kodėl būtina deleguoti, kaip pasirinkti tinkamą žmogų, kaip išlaikyti atsakomybę. Aptariami metodai: Eisenhower matrica, Pomodoro.
Konkuravimas, prisistaikymas, kompromisas, vengimas, bendradarbiavimas – kada taikyti?
Apibendrinimas, svarbiausių įžvalgų pasidalinimas. SMART tikslų formulavimas asmeniniam augimui.
Mokymuose derinama teorija, laisva erdvė diskusijoms ir konkretiems pavyzdžiams, bei praktinės užduotys, leisiančios įtvirtinti ir geriau suprasti naujai išgirstą informaciją.
Įsivaizduokite, kaip keistųsi jūsų rezultatai, jei galėtumėte tiksliai žinoti, kaip pasiruošti kiekvienam pardavimui, tinkamai pritaikyti argumentus ir numatyti klientų poreikius.
Įsivaizduokite, kaip paprasta būtų užbaigti sandorius, jei tiksliai žinotumėte, kaip suvaldyti kiekvieną pardavimo etapą, išspręsti prieštaravimus ir pristatyti savo pasiūlymą taip, kad klientas pats norėtų pirkti.
Šios žinios padės ne tik pagerinti pardavimo rezultatus, bet ir kurti ilgalaikį pasitikėjimu grįstą ryšį su klientais.
Išmokite, kaip parduodant sukurti abipusę vertę ir užmegzti tvirtus partnerystės pagrindus.
Jei esate pasiruošę perprasti pardavimų meną ir pasiekti naujus karjeros aukštumus, šie mokymai skirti jums.
Registruokitės dabar ir pradėkite kelionę, kuri pakeis jūsų pardavimo rezultatus visam laikui.
10 metų vadovavimo ir pardavimų vystymo patirtis
Lietuvoje, Pabaltijyje ir Skandinavijoje; „Goodyear Dunlop Nordic”.
Vasaros stovyklos „Tėvo ir Sūnaus ryšys” iniciatorius ir vedėjas. www.vasarostovykla.lt
Daugiau kaip 25 metus dirbu pardavimuose, iš jų – 15 metų vadovauju komandoms. Esu dirbusi baldų pramonėje, draudimo sektoriuje, kūrusi ir ugdžiusi komandas, vedusi vidinius mokymus. Mano stiprybė – praktika: tai, apie ką kalbu mokymuose, aš esu patyrusi realiose situacijose. Mano tikslas – padėti lengviau pradėti savo vadovo kelią, suprasti pagrindinius iššūkius ir atrasti savo vadovavimo stilių.
Kompetencijų sritys: pardavimų procesas, pardavimų psichologija, vadovavimas pardavimų komandai, darbas su didžiaisiais klientais, derybos ir jų taktikos, pardavimų komandos kompetencijų nustatymas, tęstinė kompetencijų ugdymo ir vertinimo sistema organizacijoje.
Metų patirtis pardavimuose
Mokymų valandų
Koučingo valandų
Metų lektoriavimo patirtis
Sporto ir asmeninio efektyvumo treneris.
Verslo vystymo vadovė įmonėje „ELDES”
Prenumeruok naujienlaiškį, kad gautum taisyklių rinkinį
WhatsApp us