Jaučiate, kad neturite įrankių ar pasitikėjimo valdyti pardavimo procesą sėkmingai.
Klientai atrodo nepasitikintys jūsų pasiūlymu ir sunku užmegzti ilgalaikius santykius.
Susiduriate su nuolatiniais prieštaravimais ir nežinote, kaip efektyviai juos įveikti.
Jaučiate, kad jūsų pardavimų veiksmai yra nesistemingi ir neturite aiškios strategijos.
Negalite efektyviai derėtis dėl sąlygų, o klientai dažnai renkasi konkurentus.
Klientai rodo susidomėjimą, bet pardavimai dažnai neįvyksta arba užtrunka per ilgai.
Nepavyksta aiškiai komunikuoti savo produkto ar paslaugos vertės klientui.
Negalite efektyviai valdyti pardavimų proceso etapų ir prarandate klientus.
Spaudimas pasiekti rezultatus trukdo sėkmingai parduoti ir užmegzti ryšius su klientais.
Suprasite kiekvieno pardavimo proceso etapo svarbą ir kaip jį efektyviai atlikti.
Sužinosite, kaip kurti ilgalaikį ir patikimą santykį su potencialiais klientais.
Išmoksite atpažinti ir įveikti dažniausiai pasitaikančius klientų prieštaravimus.
Išmoksite parduoti produktus remiantis jų verte, o ne mažinant kainą.
Gebėsite sistemingai valdyti pardavimų veiksmus ir didinti jų efektyvumą.
Išmoksite užbaigti pardavimus taip, kad klientai pasirašytų susitarimus greičiau.
Efektyviai derėsitės dėl sąlygų, kurios palankios tiek jums, tiek jūsų klientui.
Aiškiai ir įtikinamai pristatysite savo produkto vertę klientui, kad jie pasirinktų jus.
Išmoksite klausytis klientų poreikių ir pasiūlyti jiems tinkamiausius sprendimus.
Gebėsite naudoti SPIN techniką efektyviai analizuoti kliento poreikius ir problemas.
• Pardavimas ir jo apibrėžimas
• Du požiūriai į pardavimus
• Poveikio klientui priemonės
• Kainos / vertės suvokimas.
• Pardavimo psichologija; psichologinio pasiruošimo svarba parduodant
• Nuo ko priklauso pardavėjo sėkmė / nesėkmė
• Sėkmingo pardavėjo sąlygos; kaip teigiamos nuostatos į produktus, kompaniją, klientus ir save įtakoja pardavimo rezultatus
• Praktinė nuostatų užduotis.
• Pardavimo tikslai
• Kontakto užmezgimas
• Poreikio išsiaiškinimas
• Prieštaravimai
• Derybos
• Po pardaviminiai veiksmai.
• Produktų Savybės, Privalumai, Nauda
• Pasiūlymo vertė kliento akimis
• Jūsų parduodamų produktų vertės išgryninimo praktinės užduotys
• Namų darbų užduotis.
• SPIN klausinėjimo technika
• Informacijos keitimasis ir pasitikėjimo auginimas su klientu
• Įgūdžių lavinimo treniruotė
• Galingų klausimų sąrašo pasiruošimas.
• Kaip atpažinti kliento prieštaravimus
• Prieštaravimo įveikimo metodika
• Klientų prieštaravimų sąrašas
• Namų darbai.
• Praktiniai pardavimo įgūdžių lavinimo užsiėmimai, kuriuose treniruosimės realiose situacijose.
Kodėl su kai kuriais klientais greitai randate bendrą kalbą, o su kitais nuolat susiduriate su prieštaravimais ir nepasitikėjimu?
Sėkmės raktas slypi ne tik pardavimo technikose, bet ir giliame pardavimų proceso supratime.
Įsivaizduokite, kaip keistųsi jūsų rezultatai, jei galėtumėte tiksliai žinoti, kaip pasiruošti kiekvienam pardavimui, tinkamai pritaikyti argumentus ir numatyti klientų poreikius.
Įsivaizduokite, kaip paprasta būtų užbaigti sandorius, jei tiksliai žinotumėte, kaip suvaldyti kiekvieną pardavimo etapą, išspręsti prieštaravimus ir pristatyti savo pasiūlymą taip, kad klientas pats norėtų pirkti.
Šios žinios padės ne tik pagerinti pardavimo rezultatus, bet ir kurti ilgalaikį pasitikėjimu grįstą ryšį su klientais.
Išmokite, kaip parduodant sukurti abipusę vertę ir užmegzti tvirtus partnerystės pagrindus.
Jei esate pasiruošę perprasti pardavimų meną ir pasiekti naujus karjeros aukštumus, šie mokymai skirti jums.
Registruokitės dabar ir pradėkite kelionę, kuri pakeis jūsų pardavimo rezultatus visam laikui.
10 metų vadovavimo ir pardavimų vystymo patirtis
Lietuvoje, Pabaltijyje ir Skandinavijoje; „Goodyear Dunlop Nordic”.
Vasaros stovyklos „Tėvo ir Sūnaus ryšys” iniciatorius ir vedėjas. www.vasarostovykla.lt
Metų patirtis pardavimuose
Mokymų valandų
Koučingo valandų
Metų lektoriavimo patirtis
Sporto ir asmeninio efektyvumo treneris.
Verslo vystymo vadovė įmonėje „ELDES”
Prenumeruok naujienlaiškį, kad gautum taisyklių rinkinį
WhatsApp us