Online DISC metodikos mokymai

Bendravimas,
kuris parduoda

(be spaudimo)

Iki mokymų liko:

Dien.
Val.
Min.
Sek.

Kam skirti mokymai?

Online mokymai padeda jeigu:

Žema pardavimų konversija

Daug pastangų, bet sėkmingų sandorių skaičius nedžiugina? Norite geresnių pardavimo rezultatų?

Nerimas bendraujant su klientais

Vengiate kontakto ar jaučiatės nepatogiai pardavimo situacijose? Trūksta pasitikėjimo savimi bendraujant?

Visiems parduodate vienodai

Suprantate, kad jūsų pardavimo strategija nėra universali ir neveikia su visais klientais? Neatpažįstate skirtingų bendravimo stilių?

Pastangos neatneša norimos naudos

Pervargote ir dedate pastangas, kurios neatneša laukiamų rezultatų? Tai sukelia nepasitikėjimą savimi ar konfliktus

Sunku atpažinti kliento poreikius

Trūksta įrankių „perskaityti“ klientą ir suprasti, kas jį iš tiesų motyvuoja

Trūksta pasitikėjimo bendraujant su komanda

Jaučiatės nekompetentingi tam tikrose situacijose su partneriais, kolegomis ar komandos nariais?

Konfliktai persikelia į asmeninį gyvenimą

Problemos darbe sukelia įtampą ir asmeniniame gyvenime?

Nenorite investuoti didelio biudžeto į mokymus

Esate smulkus verslininkas, solo specialistas ar laisvai samdomas darbuotojas, ieškantis praktinių žinių be didelių išlaidų?

Mokymų nauda

Didesnės pardavimų konversijos

Stipresni bendravimo įgūdžiai

Daugiau pasitikėjimo ir mažiau streso

Po DISC mokymų:

Padidėjusi pardavimų konversija

Užtikrinčiau užbaigsite daugiau sandorių ir pastebėsite realų pelno augimą.

Geresnis klientų "skaitymas"

Greitai ir tiksliai atpažinsite skirtingus klientų tipus ir jų poreikius.

Tobulas prisitaikymas prie kliento

Žinosite, kaip kalbėti ir ko vengti, kad bendravimas būtų sklandus ir efektyvus.

Didesnis pasitikėjimas savimi:

Jausitės drąsiau bendraudami su bet kokiu klientu, partneriu ar kolega.

Sumažėjęs stresas

Išmoksite valdyti įtemptas situacijas ir išvengti nereikalingų konfliktų.

Efektyvesnis bendravimas komandoje

Suprasite komandos narių stiprybes ir silpnybes, pagerinsite tarpusavio sąveiką.

Geresni asmeniniai santykiai

Įgytos žinios ir įgūdžiai persikels į jūsų asmeninį gyvenimą, pagerins santykius su artimaisiais.

Priimsite sprendimus be streso

Sprendimų priėmimas taps greitesnis ir sklandesnis, be nuolatinio ginčų ar neaiškumų.

Aiškus veiksmų planas

Turėsite konkrečius algoritmus ir frazes, kurias galėsite pritaikyti kasdienėje veikloje.

Mažiau klaidų

šanalizuosite tipines bendravimo ir pardavimų klaidas, išmoksite jų išvengti.

Mokymai skirti

Smulkiems verslams

Solo verslams

Freelanceriams

Verslo savininkams

Norintiems labiau pasitikėti savimi

Pardavėjams

Online mokymų programa:

DISC pagrindai

DISC asmenybių tipologijos metodas ir pagrindai; iš kur atsiranda mūsų elgesio stilius; kodėl mes esame tokie kokie esam;

  • Įvadas į DISC ir pristatymas: Kodėl verta naudoti DISC
  • Kas yra DISC
  • Apie mane ir metodikos pagrindai.
  • Verslo savininkų elgesio įtaka pardavimams (susiejant su DISC).

1

DISC STRUKTŪRA

4 žmonių tipai: kaip juos atpažinti?

  • 4 žmonių tipai: kaip juos atpažinti?
  • DISC metodikos pagrindai: D , I , S , C 
  • Ką jie vertina, kaip bendrauja, ko vengia
  • Kaip atrodo kiekvienas tipas realiame gyvenime
  • Mini „treniruotė“: klientų elgesio atpažinimas (su filmuko pavyzdžiu)
2

DISC PRITAIKYMAS BENDRAUJANT SU KLIENTAIS

Kaip elgiasi tavo klientas? Tipų portretai

  • Giliau apie kiekvieną DISC tipą (D, I, S, C)
  • Kaip reaguoja į pasiūlymus, kainas, spaudimą
  • Praktiniai pavyzdžiai iš realių pardavimų
  • Pardavimų algoritmas
3

MANO DISC ASMENYBĖS TIPAS

  • Kaip atpažinti savo DISC tipą: testas
  • DISC tipų simboliai
  • Aplinkos suvokimo mechanizmas
  • Bendravimo algoritmas
  • Algoritmų veikimo principai ir papildoma informacija
  • Pardavimai, klientų aptarnavimas, bendravimas: 15 DISC tipų
4

PRITAIKYMAS PARDAVIME: KAIP SKIRTINGAI PARDUOTI IR PASIEKTI GERESNIUS REZULTATUS?

  • Bendraujant su kiekvienu DISC tipu: formulės ir frazės
  • Ko vengti bendraujant su kiekvienu DISC tipu
  • Tipinių klaidų analizė
  • Bendravimo scenarijai
  • Elgesys, kuris suveikia: patarimai iš patirties
5

GILESNIS PRITAIKYMAS

Kas veikia tavo klientą. Stresas,ribos ir motyvacija.

  • Reakcija į stresą ir konfliktus
  • Vidiniai motyvatoriai: „Pirks“ ar „Bėgs“?
  • Bendravimas su pasimetusiu / pasipiktinusiu klientu
  • Bendravimas komandoje
  • DISC asmeniniame gyvenime ir kasdienės treniruotės
6

DISC pagrindai

DISC asmenybių tipologijos metodas ir pagrindai; iš kur atsiranda mūsų elgesio stilius; kodėl mes esame tokie kokie esam;

1

Asmenybių tipų žemėlapis

Pagrindiniai asmenybių elgsenos tipų žemėlapiai.

2

4 asmenybės tipai

Vertybės, požiūris, būdingos elgsenos, stipriosios ir silpnosios savybės.

3

Savęs pažinimas

 Mano asmeninis elgesio stilius. Individualus DISC profilis ir pristatymas. Asmeninio komforto zona ir didinimo galimybės. Asmeninės elgsenos privalumai ir trūkumai (rekomenduojama atlikti pilną testą iki ar mokymų metu);

4

Vienos minutės metodika

„Vienos minutės“ kliento tipo atpažinimo metodika.

5

Susitarimo pasiekimas

Kaip pasiekti susitarimą su kiekvienu elgsenos tipu: žingsniai, poreikiai ir susitarimo motyvai;

6

Prisitaikymas ir valdymas

Prisitaikymas prie kliento elgesio stiliaus ir pokalbio valdymas

7

DISC taikymas praktikoje

DISC metodo taikymas bendravime, klientų aptarnavime, pardavimuose ir derybose;

8

Praktinių įgūdžių formavimas

Teorijos taikymas ir įgūdžių formavimas praktinių užduočių ir namų darbų metu;

9

Papildomas DISC testas (75€/asm)

Papildoma rekomenduojama paslauga – pilnas DISC testas ir asmeninio tipo ataskaita už 75 € asmeniui.

10

Atraskite slaptą pardavimų ir darnios komandos ginklą: DISC asmenybių tipologiją

Ar esate kada nors susimąstę, kodėl su kai kuriais klientais viskas vyksta lyg sviestu patepta, o su kitais jaučiatės lyg stumdami akmenį į kalną? Kodėl su vienais iš karto randate bendrą kalbą, o kiti – tarsi kalbėtų kita kalba? Štai kur paslaptis – tai ne sėkmė, o gilus asmenybių tipologijos supratimas.

Įsivaizduokite, kaip keistųsi jūsų pardavimų rezultatai, jei galėtumėte atpažinti kiekvieno kliento ar partnerio asmenybės tipą vos per vieną minutę. Įsivaizduokite, jei žinotumėte, kaip prisitaikyti prie jų elgesio stiliaus, kalbėti jų kalba ir pasiekti susitarimus lengviau bei greičiau nei bet kada anksčiau.

Ką Jūs Išmoksite Šiuose Mokymuose:

  • Greitai ir efektyviai atpažinti skirtingus asmenybių tipus.
  • Suprasti jų mąstymo modelius ir giluminius poreikius.
  • Kalbėti jų kalba ir greičiau pasiekti susitarimus.

Šios žinios neįkainojamos ne tik bendraujant su klientais, bet ir komandos bendradarbiavime, asmeniniuose santykiuose bei partnerystėse. Supraskite, kodėl žmonės elgiasi tam tikru būdu ir kaip su kiekvienu iš jų rasti bendrą kalbą.


Kam Tai Skirta?

  • Pardavimų profesionalams, siekiantiems padidinti pardavimų efektyvumą.
  • Komandos lyderiams, norintiems motyvuoti ir sutelkti kolektyvą.
  • Visiems, norintiems geriau suprasti žmones ir stiprinti tarpusavio ryšius.

Jeigu esate pasiruošę pagerinti savo bendravimo įgūdžius ir pasiekti naujų rezultatų, ši mokymų kelionė skirta būtent jums. Registruokitės jau dabar ir susitikime mokymuose, kur sužinosite, kaip paversti sudėtingus susitarimus paprastais ir efektyviais!

Kas yra DISC?

DISC metodika – tai psichologinis asmenybės vertinimo modelis, skirtas suprasti skirtingus žmonių elgesio tipus. Šis metodas remiasi keturiomis pagrindinėmis elgsenos kategorijomis: Dominavimu (D – Dominance), Įtaka (I – Influence), Pastovumu (S – Steadiness) ir Sąžiningumu (C – Conscientiousness).

DISC modelis padeda žmonėms atpažinti savo ir kitų elgesio stilius, geriau suprasti, kaip jie mąsto, reaguoja į situacijas, sprendžia problemas ir bendrauja su aplinkiniais.

Metodika dažnai naudojama darbo aplinkoje, siekiant pagerinti komunikaciją, sumažinti konfliktus, padidinti pardavimus, motyvuoti komandas ir sukurti efektyvią bendradarbiavimo kultūrą.

DISC metodika ne tik padeda identifikuoti asmenybių tipus, bet ir suteikia įrankius prisitaikyti prie įvairių žmonių, kad bendraujant būtų pasiekti geriausi rezultatai.

Daugelis žinomų pasaulinių kompanijų naudoja DISC metodiką, siekdamos pagerinti komunikaciją, komandinį darbą ir lyderystės įgūdžius. Štai keletas jų:

1. Microsoft: Naudoja DISC metodiką, kad padėtų vadovams geriau suprasti ir vadovauti komandoms, taip pat pagerinti tarpasmeninę komunikaciją

2. Coca-Cola: Naudoja DISC savo vidinės kokybės gerinimo procesuose, ypatingą dėmesį skirdama komunikacijos tobulinimui tarp komandų.

3. American Express: Taiko DISC metodiką, siekdama pagerinti klientų aptarnavimą ir pardavimų efektyvumą, geriau suprasdama klientų elgesio modelius

4. Google Cloud: Naudoja DISC metodiką komandos plėtrai ir darbuotojų komunikacijos bei bendradarbiavimo gerinimui visame pasaulyje

5. Boeing: Naudoja DISC metodiką, siekdama tobulinti komandinį darbą ir vadovavimo įgūdžius.

DISC metodika yra plačiai naudojama įvairiose pramonės šakose dėl savo universalumo ir gebėjimo pagerinti tiek asmeninę, tiek organizacinę komunikaciją.

Apie lektorių

Mindaugas Jasiūnas

Konsultantas, lektorius, pardavimų ir derybų treneris, ICC koučingo specialistas, sertifikuotas DISC lektorius, verslo praktikas. 20 metų sėkminga pardavimų patirtis tarptautinėse organizacijose (“Lindstrom“, „Goodyear Dunlop Nordic”).
 

10 metų vadovavimo ir pardavimų vystymo patirtis

Lietuvoje, Pabaltijyje ir Skandinavijoje; „Goodyear Dunlop Nordic”.

Vasaros stovyklos „Tėvo ir Sūnaus ryšys” iniciatorius ir vedėjas.  www.vasarostovykla.lt

27 +

Metų patirtis pardavimuose

1000 +

Mokymų valandų

100 +

Koučingo valandų

9 +

Metų lektoriavimo patirtis

8 metai mokymo vedimo, mokymų kūrimo ir įgyvendinimo srityje

Vidinis treneris, atsakingas už 14 pardavimo komandų (Švedija, Danija, Norvegija, Suomija, Lietuva, Latvija, Estija) ir už 60 pardavėjų ugdymą, vertinimą, sertifikavimą, kompetencijų kūrimą, mokymus, CRM, premijavimo sistemą; „Goodyear Dunlop Nordic”;

Pardavimų ir derybų lektorius, konsultantas „TMD Partners“, „Triple O Consulting“;

Pardavimų, derybų, DISC asmenybės tipologijos lektorius, pardavimų valdymo ir vystymo konsultantas „Mindaugo Jasiūno mokymai“, „Sandler Training“pardavimo mokymų lektorius ir atstovas Rytų ir Šiaurės Europoje.

Mokymų dalyvių grįžtamojo ryšio vertinimas 4,9 balo ( 5 balų vertinimo sistema).

Mokymų dalyvių grįžtamojo ryšio vertinimas – 5 balai (Facebook, LinkedIn atsiliepimai)

Klientai

Atsiliepimai

Mantas Strolia

Sporto ir asmeninio efektyvumo treneris.

Eva Dovgialo Janovic

Verslo vystymo vadovė įmonėje „ELDES”

Registracija

Standartinis bilietas

Išankstiniai pardavimai iki 08-20

€189,00 + PVM

€99,00 + PVM

VIP bilietas

Išankstiniai pardavimai iki 08.20

€225,00 + PVM

€149,00 + PVM

Palikti užklausą

Sąskaitas faktūras išrašome, palikite
rekvizitus žemiau

Prenumerata sėkminga