
Iki mokymų liko:
Daug pastangų, bet sėkmingų sandorių skaičius nedžiugina? Norite geresnių pardavimo rezultatų?
Vengiate kontakto ar jaučiatės nepatogiai pardavimo situacijose? Trūksta pasitikėjimo savimi bendraujant?
Suprantate, kad jūsų pardavimo strategija nėra universali ir neveikia su visais klientais? Neatpažįstate skirtingų bendravimo stilių?
Pervargote ir dedate pastangas, kurios neatneša laukiamų rezultatų? Tai sukelia nepasitikėjimą savimi ar konfliktus
Trūksta įrankių „perskaityti“ klientą ir suprasti, kas jį iš tiesų motyvuoja
Jaučiatės nekompetentingi tam tikrose situacijose su partneriais, kolegomis ar komandos nariais?
Problemos darbe sukelia įtampą ir asmeniniame gyvenime?
Esate smulkus verslininkas, solo specialistas ar laisvai samdomas darbuotojas, ieškantis praktinių žinių be didelių išlaidų?
Užtikrinčiau užbaigsite daugiau sandorių ir pastebėsite realų pelno augimą.
Greitai ir tiksliai atpažinsite skirtingus klientų tipus ir jų poreikius.
Žinosite, kaip kalbėti ir ko vengti, kad bendravimas būtų sklandus ir efektyvus.
Jausitės drąsiau bendraudami su bet kokiu klientu, partneriu ar kolega.
Išmoksite valdyti įtemptas situacijas ir išvengti nereikalingų konfliktų.
Suprasite komandos narių stiprybes ir silpnybes, pagerinsite tarpusavio sąveiką.
Įgytos žinios ir įgūdžiai persikels į jūsų asmeninį gyvenimą, pagerins santykius su artimaisiais.
Sprendimų priėmimas taps greitesnis ir sklandesnis, be nuolatinio ginčų ar neaiškumų.
Turėsite konkrečius algoritmus ir frazes, kurias galėsite pritaikyti kasdienėje veikloje.
šanalizuosite tipines bendravimo ir pardavimų klaidas, išmoksite jų išvengti.
DISC asmenybių tipologijos metodas ir pagrindai; iš kur atsiranda mūsų elgesio stilius; kodėl mes esame tokie kokie esam;
4 žmonių tipai: kaip juos atpažinti?
Kaip elgiasi tavo klientas? Tipų portretai
Kas veikia tavo klientą. Stresas,ribos ir motyvacija.
DISC asmenybių tipologijos metodas ir pagrindai; iš kur atsiranda mūsų elgesio stilius; kodėl mes esame tokie kokie esam;
Pagrindiniai asmenybių elgsenos tipų žemėlapiai.
Vertybės, požiūris, būdingos elgsenos, stipriosios ir silpnosios savybės.
Mano asmeninis elgesio stilius. Individualus DISC profilis ir pristatymas. Asmeninio komforto zona ir didinimo galimybės. Asmeninės elgsenos privalumai ir trūkumai (rekomenduojama atlikti pilną testą iki ar mokymų metu);
„Vienos minutės“ kliento tipo atpažinimo metodika.
Kaip pasiekti susitarimą su kiekvienu elgsenos tipu: žingsniai, poreikiai ir susitarimo motyvai;
Prisitaikymas prie kliento elgesio stiliaus ir pokalbio valdymas
DISC metodo taikymas bendravime, klientų aptarnavime, pardavimuose ir derybose;
Teorijos taikymas ir įgūdžių formavimas praktinių užduočių ir namų darbų metu;
Papildoma rekomenduojama paslauga – pilnas DISC testas ir asmeninio tipo ataskaita už 75 € asmeniui.
Ar esate kada nors susimąstę, kodėl su kai kuriais klientais viskas vyksta lyg sviestu patepta, o su kitais jaučiatės lyg stumdami akmenį į kalną? Kodėl su vienais iš karto randate bendrą kalbą, o kiti – tarsi kalbėtų kita kalba? Štai kur paslaptis – tai ne sėkmė, o gilus asmenybių tipologijos supratimas.
Įsivaizduokite, kaip keistųsi jūsų pardavimų rezultatai, jei galėtumėte atpažinti kiekvieno kliento ar partnerio asmenybės tipą vos per vieną minutę. Įsivaizduokite, jei žinotumėte, kaip prisitaikyti prie jų elgesio stiliaus, kalbėti jų kalba ir pasiekti susitarimus lengviau bei greičiau nei bet kada anksčiau.
Ką Jūs Išmoksite Šiuose Mokymuose:
Šios žinios neįkainojamos ne tik bendraujant su klientais, bet ir komandos bendradarbiavime, asmeniniuose santykiuose bei partnerystėse. Supraskite, kodėl žmonės elgiasi tam tikru būdu ir kaip su kiekvienu iš jų rasti bendrą kalbą.
Kam Tai Skirta?
Jeigu esate pasiruošę pagerinti savo bendravimo įgūdžius ir pasiekti naujų rezultatų, ši mokymų kelionė skirta būtent jums. Registruokitės jau dabar ir susitikime mokymuose, kur sužinosite, kaip paversti sudėtingus susitarimus paprastais ir efektyviais!
DISC metodika – tai psichologinis asmenybės vertinimo modelis, skirtas suprasti skirtingus žmonių elgesio tipus. Šis metodas remiasi keturiomis pagrindinėmis elgsenos kategorijomis: Dominavimu (D – Dominance), Įtaka (I – Influence), Pastovumu (S – Steadiness) ir Sąžiningumu (C – Conscientiousness).
DISC modelis padeda žmonėms atpažinti savo ir kitų elgesio stilius, geriau suprasti, kaip jie mąsto, reaguoja į situacijas, sprendžia problemas ir bendrauja su aplinkiniais.
Metodika dažnai naudojama darbo aplinkoje, siekiant pagerinti komunikaciją, sumažinti konfliktus, padidinti pardavimus, motyvuoti komandas ir sukurti efektyvią bendradarbiavimo kultūrą.
DISC metodika ne tik padeda identifikuoti asmenybių tipus, bet ir suteikia įrankius prisitaikyti prie įvairių žmonių, kad bendraujant būtų pasiekti geriausi rezultatai.
Daugelis žinomų pasaulinių kompanijų naudoja DISC metodiką, siekdamos pagerinti komunikaciją, komandinį darbą ir lyderystės įgūdžius. Štai keletas jų:
1. Microsoft: Naudoja DISC metodiką, kad padėtų vadovams geriau suprasti ir vadovauti komandoms, taip pat pagerinti tarpasmeninę komunikaciją
2. Coca-Cola: Naudoja DISC savo vidinės kokybės gerinimo procesuose, ypatingą dėmesį skirdama komunikacijos tobulinimui tarp komandų.
3. American Express: Taiko DISC metodiką, siekdama pagerinti klientų aptarnavimą ir pardavimų efektyvumą, geriau suprasdama klientų elgesio modelius
4. Google Cloud: Naudoja DISC metodiką komandos plėtrai ir darbuotojų komunikacijos bei bendradarbiavimo gerinimui visame pasaulyje
5. Boeing: Naudoja DISC metodiką, siekdama tobulinti komandinį darbą ir vadovavimo įgūdžius.
DISC metodika yra plačiai naudojama įvairiose pramonės šakose dėl savo universalumo ir gebėjimo pagerinti tiek asmeninę, tiek organizacinę komunikaciją.
10 metų vadovavimo ir pardavimų vystymo patirtis
Lietuvoje, Pabaltijyje ir Skandinavijoje; „Goodyear Dunlop Nordic”.
Vasaros stovyklos „Tėvo ir Sūnaus ryšys” iniciatorius ir vedėjas. www.vasarostovykla.lt
Metų patirtis pardavimuose
Mokymų valandų
Koučingo valandų
Metų lektoriavimo patirtis
Vidinis treneris, atsakingas už 14 pardavimo komandų (Švedija, Danija, Norvegija, Suomija, Lietuva, Latvija, Estija) ir už 60 pardavėjų ugdymą, vertinimą, sertifikavimą, kompetencijų kūrimą, mokymus, CRM, premijavimo sistemą; „Goodyear Dunlop Nordic”;
Pardavimų ir derybų lektorius, konsultantas „TMD Partners“, „Triple O Consulting“;
Pardavimų, derybų, DISC asmenybės tipologijos lektorius, pardavimų valdymo ir vystymo konsultantas „Mindaugo Jasiūno mokymai“, „Sandler Training“pardavimo mokymų lektorius ir atstovas Rytų ir Šiaurės Europoje.
Mokymų dalyvių grįžtamojo ryšio vertinimas 4,9 balo ( 5 balų vertinimo sistema).
Mokymų dalyvių grįžtamojo ryšio vertinimas – 5 balai (Facebook, LinkedIn atsiliepimai)
Sporto ir asmeninio efektyvumo treneris.
Verslo vystymo vadovė įmonėje „ELDES”
Prenumeruok naujienlaiškį, kad gautum taisyklių rinkinį
WhatsApp us