Skambinkite drąsiai – parduokite užtikrintai

Vadovų mokymai

naujo vadovo startas

Apie ką mokymai:

Ar kada nors susimąstėte, kodėl vieni pardavimai vyksta sklandžiai, o kiti atrodo kaip sunkiai įveikiami iššūkiai?

Kodėl su kai kuriais klientais greitai randate bendrą kalbą, o su kitais nuolat susiduriate su prieštaravimais ir nepasitikėjimu?
Sėkmės raktas slypi ne tik pardavimo technikose, bet ir giliame pardavimų proceso supratime.

Mokymų programos nauda

Dalyviai supras, ko iš jų tikisi organizacija, aiškiau atskirs vadovo atsakomybę.

Sužinos savo vadovavimo stilių, supras, kada jis veiksmingas, kada gali trukdyti, ir išmoks taikyti skirtingus stilius pagal situaciją.

Išmoks atpažinti rizikas ir lavins svarbiausias vadovo kompetencijas.

Įgis aiškios komunikacijos įgūdžių: kaip formuluoti žinutes, įkvėpti komandą ir išvengti konfliktų dėl neaiškumo.

Supras, kaip deleguodami užduotis gali mažinti krūvį, didinti komandos savarankiškumą ir užtikrinti rezultatą.

Išmoks spręsti konfliktus ir pasirinkti tinkamiausią konfliktų valdymo stilių.

Pasibaigus mokymams, turės aiškų asmeninį veiksmų planą.

Mokymų tikslai

Suteikti mokymų dalyviams žinias apie pagrindines vadovo atsakomybes

Padėti atrasti savo vadovavimo stilių

Lavinti aiškią vadovo komunikaciją, efektyviai deleguoti užduotis bei konstruktyviai spręsti konfliktus

Mokymai skirti

Pradedantiems vadovo kelią organizacijoje arba besiruošiantiems naujoms karjeros galimybėms.

Valdyti pardavimo žingsnius


Suprasite kiekvieno pardavimo proceso etapo svarbą ir kaip jį efektyviai atlikti.

Kurti pasitikėjimą su klientu


Sužinosite, kaip kurti ilgalaikį ir patikimą santykį su potencialiais klientais.

Efektyviai įveikti prieštaravimus

Išmoksite atpažinti ir įveikti dažniausiai pasitaikančius klientų prieštaravimus.

Parduoti vertę, o ne kainą

Išmoksite parduoti produktus remiantis jų verte, o ne mažinant kainą.

Valdyti pardavimų procesą

Gebėsite sistemingai valdyti pardavimų veiksmus ir didinti jų efektyvumą.

Daryti sėkmingus pardavimo uždarymus

Išmoksite užbaigti pardavimus taip, kad klientai pasirašytų susitarimus greičiau.

Pagerinti derybų įgūdžius

Efektyviai derėsitės dėl sąlygų, kurios palankios tiek jums, tiek jūsų klientui.

Komunikuoti produkto vertę

Aiškiai ir įtikinamai pristatysite savo produkto vertę klientui, kad jie pasirinktų jus.

Lavinti aktyvų klausymą

Išmoksite klausytis klientų poreikių ir pasiūlyti jiems tinkamiausius sprendimus.

Naudoti SPIN techniką


Gebėsite naudoti SPIN techniką efektyviai analizuoti kliento poreikius ir problemas.

Mokymų procesas

1 etapas - pasiruošimas mokymams

  • Mokymų proceso, individualių organizacijos poreikių ir iššūkių išgryninimas.
  • Pasiruošimo mokymams anketos išsiuntimas mokymų dalyviams.

2 etapas - vadovo kompetencijų ugdymas

  • Mokymai – 2 darbo dienos (16 akad. val.)

 

 

3 etapas - grįžtamasis ryšys po mokymų

  • Mokymų metu išsikelto SMART tikslo aptarimas ir grįžtamasis ryšys su konsultacija.

 

Mokymų programa:

Mokymų programos pristatymas, susipažinimas, lūkesčiai. Kas yra geras vadovas?

Dalyviai pristato save, pasidalina lūkesčiais. Aptariama, kas jų akimis yra geras vadovas. Pateikiamos įžvalgos apie šiuolaikinės lyderystės sampratą. 

1

Pagrindinės vadovo atsakomybės ir funkcijos

Kokias funkcijas atlieka vadovas: planavimas, tikslų formulavimas, koordinavimas, motyvavimas, rezultatų kontrolė. Aptariamas skirtumas tarp vadovo ir specialisto darbo.

2

Vadovavimo stiliai

Kada reikalingas autoritetiškas, o kada įgalinantis stilius? Aptariamas lankstumo poreikis, dalyviai supažindinami su  vadovavimo stiliaus modeliais.

3

Naujo vadovo iššūkiai ir kompetencijos

Tipinės klaidos pirmuose vadovavimo mėnesiuose ( per didelis artumas, perdegimas, kontrolės perteklius). Reikalingos kompetencijos: emocinis intelektas, strateginis mąstymas, sprendimų priėmimas.

4

Vadovo komunikacija

Aiškumo svarba, grįžtamasis ryšys, aktyvus klausymasis, kūno kalba. Įtaigi kalba komandai.

5

Delegavimas. Laiko valdymas

Kodėl būtina deleguoti, kaip pasirinkti tinkamą žmogų, kaip išlaikyti atsakomybę. Aptariami metodai: Eisenhower matrica, Pomodoro.

6

Konfliktų sprendimas

Konkuravimas, prisistaikymas, kompromisas, vengimas, bendradarbiavimas – kada taikyti?

7

Apibendrinimas, refleksija. SMART tikslai sau po mokymų.

Apibendrinimas, svarbiausių įžvalgų pasidalinimas. SMART tikslų formulavimas asmeniniam augimui.

8

Mokymų formatas

Mokymuose derinama teorija, laisva erdvė diskusijoms ir konkretiems pavyzdžiams, bei praktinės užduotys, leisiančios įtvirtinti ir geriau suprasti naujai išgirstą informaciją.

Pasiekite aukščiausią pardavimų lygį

 

Įsivaizduokite, kaip keistųsi jūsų rezultatai, jei galėtumėte tiksliai žinoti, kaip pasiruošti kiekvienam pardavimui, tinkamai pritaikyti argumentus ir numatyti klientų poreikius.

Įsivaizduokite, kaip paprasta būtų užbaigti sandorius, jei tiksliai žinotumėte, kaip suvaldyti kiekvieną pardavimo etapą, išspręsti prieštaravimus ir pristatyti savo pasiūlymą taip, kad klientas pats norėtų pirkti.

Ko išmoksite šiuose mokymuose:

  • Suprasti kiekvieną pardavimo proceso etapą ir kaip juos valdyti, siekiant geriausių rezultatų.
  • Tiksliai planuoti pardavimo veiksmus ir pasiruošti, kad užtikrintumėte sėkmingus sandorius.
  • Atpažinti ir išspręsti klientų prieštaravimus, užtikrinant sklandų pardavimo procesą.

Šios žinios padės ne tik pagerinti pardavimo rezultatus, bet ir kurti ilgalaikį pasitikėjimu grįstą ryšį su klientais.
Išmokite, kaip parduodant sukurti abipusę vertę ir užmegzti tvirtus partnerystės pagrindus.

Kam tai skirta:

  • Pardavimų profesionalams, norintiems didinti savo sandorių sėkmės procentą.
  • Vadovams, siekiantiems lavinti pardavimų įgūdžius ir didinti savo įtaką rinkoje.
  • Visiems, kurie nori geriau suprasti pardavimų dinamiką ir kurti ilgalaikę vertę.

Jei esate pasiruošę perprasti pardavimų meną ir pasiekti naujus karjeros aukštumus, šie mokymai skirti jums.
Registruokitės dabar ir pradėkite kelionę, kuri pakeis jūsų pardavimo rezultatus visam laikui.

Apie lektorius

Mindaugas Jasiūnas

Konsultantas, lektorius, pardavimų ir derybų treneris, ICC koučingo specialistas, sertifikuotas DISC lektorius, verslo praktikas. 20 metų sėkminga pardavimų patirtis tarptautinėse organizacijose (“Lindstrom“, „Goodyear Dunlop Nordic”).
 

10 metų vadovavimo ir pardavimų vystymo patirtis

Lietuvoje, Pabaltijyje ir Skandinavijoje; „Goodyear Dunlop Nordic”.

Vasaros stovyklos „Tėvo ir Sūnaus ryšys” iniciatorius ir vedėjas.  www.vasarostovykla.lt

Ingrida Paužienė

Daugiau kaip 25 metus dirbu pardavimuose, iš jų – 15 metų vadovauju komandoms. Esu dirbusi baldų pramonėje, draudimo sektoriuje, kūrusi ir ugdžiusi komandas, vedusi vidinius mokymus. Mano stiprybė – praktika: tai, apie ką kalbu mokymuose, aš esu patyrusi realiose situacijose. Mano tikslas – padėti lengviau pradėti savo vadovo kelią, suprasti pagrindinius iššūkius ir atrasti savo vadovavimo stilių.

Kompetencijų sritys: pardavimų procesas, pardavimų psichologija, vadovavimas pardavimų komandai, darbas su didžiaisiais klientais, derybos ir jų taktikos, pardavimų komandos kompetencijų nustatymas, tęstinė kompetencijų ugdymo ir vertinimo sistema organizacijoje.

27 +

Metų patirtis pardavimuose

700 +

Mokymų valandų

100 +

Koučingo valandų

8 +

Metų lektoriavimo patirtis

Klientai

Atsiliepimai

Mantas Strolia

Sporto ir asmeninio efektyvumo treneris.

Eva Dovgialo Janovic

Verslo vystymo vadovė įmonėje „ELDES”

Palikti užklausą

Sąskaitas faktūras išrašome, palikite
rekvizitus žemiau

Prenumerata sėkminga